Dat is niet alleen wat ik geloof – het is wat jongeren en netwerkpartners zélf zeggen over de begeleiding.
Lees hun ervaringen en ontdek wat aandacht écht kan doen.
'' Toen ik eenmaal buiten kwam, heeft ze me direct geholpen met het aanvragen van een uitkering, om vanuit die stabiliteit te zoeken naar werk. Dankzij haar begeleiding kon ik daarna samen met haar solliciteren naar banen, waarbij ze me waardevolle tips gaf over werk en mijn toekomstige carrière. '''
AKRAM
'' Deborah heeft me geholpen om weer de motivatie te vinden wat te gaan doen toen het kon. Inmiddels zit mijn eerste half jaar contract er al weer op.
Deborah heeft voor iedereen een manier om te helpen. Of t nu mentaal of fysiek slecht gaat heeft ze altijd een geschikte methode. ''
NIEK
“Een heel zacht persoon en iemand die zegt dat ze voor je door het vuur gaat maar het dus ook echt doet. Jezelf zo vertrouwd voelen en ook echt te laten weten dat je het kunt dat is wat Deborah zo goed kan bij iemand en dus ook echt uit komt op resultaat.”
N.
Van gedetineerde tot professional
Gedurende het afgelopen anderhalf jaar is Deborah een onvervangbare steun en mentor voor mij geweest.
Vanaf ons eerste telefonische gesprek heeft ze altijd voor mij klaar gestaan. Ze heeft niet alleen professioneel maar ook persoonlijk een grote rol in mijn leven gespeeld. Toen ik gedetineerd was, deed Deborah enorm haar best om contacten te leggen met de personen en instanties die mij vervroegd vrij konden laten. Haar inzet en vastberadenheid om mij te helpen waren indrukwekkend en gaven mij hoop in een moeilijke tijd. Toen ik eenmaal buiten kwam, heeft ze me direct geholpen met het aanvragen van een uitkering, om vanuit die stabiliteit te zoeken naar werk.
Dankzij haar begeleiding kon ik daarna samen met haar solliciteren naar banen, waarbij ze me waardevolle tips gaf over werk en mijn toekomstige carrière.
Haar betrokkenheid ging verder dan alleen werkgerelateerde ondersteuning. Deborah dacht actief mee over een passende opleiding voor mij, iets waar ik veel aan heb gehad. Ze gaf me wekelijks theorielessen over jongerenbegeleiding en het begrijpen van gedrag, wat essentieel was voor mijn professionele ontwikkeling. Deze lessen waren niet alleen leerzaam maar ook inspirerend, en ze zorgde ervoor dat ik de theorie in de praktijk kon brengen door me kansen en vertrouwen te geven in het werkveld. Daarnaast kwam ze me vaak ophalen om samen jongeren te bezoeken, en me met andere collega's te koppelen, wat niet alleen mijn praktische ervaring vergrootte maar ook mijn motivatie versterkte.

Gedurende de hele periode dat ze mij kende, heeft Deborah oprechte interesse getoond in mijn vooruitgang en welzijn. Haar manier van benadering en contact zijn enorme pluspunten. Ze kwam sporadisch bij mij thuis langs om ook mijn ouders te ontmoeten, wat niet alleen mijn familie geruststelde maar ook de band tussen ons versterkte. Haar betrokkenheid hield niet op bij onze organisatie en mij als persoon; ze onderhield ook goede banden met mijn andere stageplek, wat mijn leerervaring ten goede kwam.
Deborah heeft een onschatbare bijdrage geleverd aan mijn groei en ontwikkeling de afgelopen periode. Haar toewijding, professionaliteit en warme persoonlijkheid hebben een blijvende impact op mij gehad. Mede door haar begeleiding op al deze manieren ben ik nu op het juiste pad en kan ik positief naar de toekomst kijken.
Van geen doel naar toekomstperspectief!
Ik ben Niek, ik heb sinds 8 april met Deborah veel gesprekken gehad(te veel) omdat ik na een klein ongelukje met me arm niet meer kon werken. Van om 11 uur s'ochtends een pilsje opentrekken en op me gat zitten. Heeft Deborah me geholpen om weer de motivatie te vinden wat te gaan doen toen het kon. Inmiddels zit mijn eerste half jaar contract er al weer op.
Deborah heeft voor iedereen een manier om te helpen. Of t nu mentaal of fysiek slecht gaat heeft ze altijd een geschikte methode. Werkt de ene niet dan heeft ze er nog zon 130 achter de hand.
Ik ben zelf al wel 40 keer uitgenodigd om bij verschillende instanties te komen praten en heb dat 2 keer gedaan wat op ruzie eindigde. Na heel wat jaren toch maar is in gesprek gegaan met Deborah en dat was net of je met je beste vriend zit te praten. Je kan alles vertellen en ze zal nooit oordelen.

Ik kan het alleen wel afraden met Deborah te praten als je niet tegen een stootje kan. Ik ben van staal en na de schuppen onder mijn kont van Deborah was het blauw.
Ik kan het iedereen met problemen zeker aanraden het te proberen.
Hallo mijn naam is N,
ik schrijf een recensie over wat ik vind van Deborah.
Ik heb een hele tijd heel erg met mezelf in de knoop gezeten en kon dat zelf niet zo goed meer oplossen toen ben ik in contact gekomen met Deborah.
Vanaf het eerste moment dat ik met Deborah om de tafel ging was er gelijk een klik en een heel vertrouwd gevoel en dat heeft me eigelijk de doorslag gegeven om verder met haar in zee te gaan. Met Deborah erbij om aan dingen te werken waar ik zelf niet alleen uit kom en iemand die het beste met je voor heb langs me heb.
Een heel zacht persoon en iemand die zegt dat ze voor je door het vuur gaat maar het dus ook echt doet. Jezelf zo vertrouwd voelen en ook echt te laten weten dat je het kunt dat is wat Deborah zo goed kan bij iemand en dus ook echt uit komt op resultaat.

Kort om gezegd een super fijn mens om mee te praten!
Waar het heel gezellig kan zijn tijdens onze gesprekken kan het ook ineens super serieus worden en dat maakt het zo mooi.
gr N